YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 16 marca 2014

Rozdział 22- OMG it's Macklemore

-O MÓJ BOŻE !!-usłyszałem krzyk Baby. Wiedziałem o co chodzi, poszliśmy z Harrym do miejsca, skąd dobiegał ten głos. Becky miała przyklejony uśmiech do twarzy. 
Stała naprzeciwko Bena (Macklemore) i Ryana Lewisa. Dalej tak stała i tylko się patrzyła, chyba chłopaki byli skrępowani. 
-Cześć -powiedziałem i przywitałem się z nimi. Odpowiedzieli mi tym samym.-To moja narzeczona Becky- objąłem dziewczynę ramieniem. Podeszła do chłopaków i się do nich przytuliła, widziałem szczęście na jej twarzy. Potem Gemm i Harry powitali naszych gości.
-Obsługa zaprowadzi was do pokoi-powiedziałem.
-Okej, dzięki, widzimy się za 2 godziny na korytarzu na dole ?
-Tak.-odpowiedziałem i poprowadziłem Becky do naszego pokoju.

-Cieszysz się ?
-Nawet nie wiesz jak, to było jedno z moich marzeń.-wtuliła się we mnie, a ja w jej pachnące owocami włosy. -Potem jedziecie do studia ??
-Tak, musimy poćwiczyć nasze piosenki i..-popatrzyłem na moją Baby-..tak  możesz z Gemm jechać.
-Ale fajnie-zaczęła podskakiwać na łóżku.

Poszliśmy do reszty. Wszyscy siedzieli na tarasie w pokoju Justina. Gadali, a na stole stało kilka puszek piwa, w popielniczce leżały skręty z marihuaną, Justin miał jednego w ustach. 
-Fuuu -skrzywiła się moja Baby.
-Co?-zapytałem.
-Justin.-każdy wybuchł śmiechem, nawet on sam. Dosiedliśmy się i dalej rozmawialiśmy, za 2 dni lecimy do Kanady, Becky musi zacząć się pakować, a w Kanadzie kupimy chyba jeszcze jedną walizkę, miała strasznie dużo ubrań.
 -Ej dostałem wiadomość od Bena, że już czekają na dole, więc idziemy.-powiedział Harry i zeszliśmy na dolny korytarz. 

Dojechaliśmy do studia po 20 minutach. Jak wysiadaliśmy z samochodu rozdaliśmy kilku fankom autografy i zrobiliśmy zdjęcia, kilka poprosiło o to także Gemm i Becky, fajnie, że fanki je polubiły i je szanują. Weszliśmy do pomieszczenia i od razu pojechaliśmy windą na górne piętro. Dziewczyny poszły do innego pomieszczenia nagraniowego i za pozwoleniem kierownika zaśpiewały kilka piosenek, które zostały nagrane. Świetnie się bawiły, zresztą jak my, poznaliśmy Bena i Ryana bliżej i myślę, że jak będziemy w pobliżu skontaktujemy się i zaprosimy ich na koncert. Skończyliśmy próby po dwóch godzinach, dziewczyny w tym czasie nagrały 6 piosenek, dużo jak na 60 minut. Były to: Lorde-Royals, David Guetta-She wolf, The Vamps-Can we dance, Icona pop-Girlfriend, Lana del Rey-Born to die i Miley Cyrus-FU. Dostały dwie płyty z piosenkami i wyszliśmy zadowoleni ze studia, pojechaliśmy od razu na miejsce, gdzie miał się odbyć koncert. Becky włożyła tą ładną sukienkę i poszła do pierwszego rzędu na widownię. Usiadła razem ze swoją przyjaciółką na krzesłach i czekały na początek koncertu. Zaśpiewaliśmy kilkanaście piosenek i niespodziewanie Macklemore powiedział...
-A teraz..

-----------------------
Dzisiaj trochę krótki, ale jakiś jest, mam nadzieję, że mnie nie zabijecie z tego powodu. W następnym tygodniu dodam rozdział wcześniej i będzie dłuższy. Dobranoc :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz