YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 20 - Peace


-Niall, Niall, o tu jesteś !!!-wpadł do naszego pokoju Zaza.
 -Co się stało?
-Hiley tu przyjechała, z towarzystwem-parsknęłam śmiechem-tak dokładnie to z policją.
-Po co ?-powiedziałam i odpowiedź chłopka była dla mnie szokująca.


-Oskarżyła cię o molestowanie.-zamarłam.
-Ja..Jak to ?
-Nie wiem chcą z tobą porozmawiać. Są na dole.-Zayn zaprowadził chłopak na korytarz. Do mojego pokoju wszedł Harry z jakąś dziewczyną. 
-Becky, chcę ci kogoś przedstawić -podał rękę dziewczynie i podprowadził ją bliżej mnie.
-Jestem Gemma-powiedziała piękna blondynka-Siostra Harrego.
-Zawsze chciałam cię poznać, jestem Becky-podałam jej rękę-siosta Liama.
-Miło mi.

-No to wy sobie pogadajcie, a ja pójdę do Nialla, zobaczę co ta Hiley wymyśliła.-powiedział chłopak i odszedł, zostawiając mnie z Gemm w pokoju.
-Może pójdziesz ze mną na śniadanie?-zapytała dziewczyna, chciała przerwać ciszę.
-Jasne, tylko się przebiorę-popatrzyłam na swoja pidżamę, blondynka zaśmiała się i wyszła z pokoju. Zrobiła na mnie świetne pierwsze wrażenie, może będę miała przyjaciółkę do pogadania. 

-Już możemy iść -powiedziałam wychodząc z pokoju. Skierowałyśmy się w stronę kuchni, rozmawiając i powoli przyzwyczajając się do siebie. Potem miałyśmy pójść na miasto.

Ubranie Becky na dziś.
Zjadłyśmy jajecznicę i wypiłyśmy herbatę. Gemma poszła do Herrego, powiedzieć mu, ze wychodzimy na zakupy, wzięłam moją kartę kredytową i pieniądze, które wygrałam podczas nielegalnej gry. Wstąpiłyśmy do banku, przelałam je na kartę i poszłyśmy do galerii. Chodziłyśmy po różnych sklepach, gdy byłyśmy już trochę zmęczone siadłyśmy i piłyśmy koktajl. 
-To jak tam ci się układa z Niallem?
-No nie za dobrze, on mnie zdradzał z tą Hiley.
-Myślę, że nie zrobił tego celowo, ona go upiła i tyle. 
-Chciałabym w to wierzyć.
-Jak ja potrafię, to ty też.-powiedziała blondynka, a ja przez całą drogę myślałam nad tymi słowami. Poszłyśmy do hotelu odstawić zakupy i udałyśmy się do parku na spacer, poszedł z nami Harry i Liam. Nialla zabrali na posterunek, mówił, że sam to załatwi, więc zostawilismy go z funkcjonariuszami. 
Spacerowaliśmy po parku, zrobiliśmy zdjęcia z naszej 'wycieczki', chłopaki zrobili zdjęcia z fankami i poszliśmy na kręgle. Pograliśmy trochę i postanowiliśmy zadzwonić do Nialla i zapytać co z nim. Powiedział, że jest już w hotelu, więc skończyliśmy grę i pojechaliśmy tam taksówką. 

-I co Niall?-zapytał mało przejęty, jak na moje oko Hazz.
-Pobrali odciski palców, spisali zeznania i przesłuchali jeszcze jej sąsiadów, którzy niby nic nie słyszeli z jej mieszkania. Sama zaczęła się plątać i śledztwo zostało wstrzymane. 
-To dobrze.-powiedział Harry
-A co z Hiley ?-zapytałam i wszystkie oczy powędrowały na mnie-No co ?
-Poszła do aresztu, za składanie nieprawdziwych zeznań.-odpowiedział.-Becky możemy porozmawiać ?-skinęłam głową i wyszliśmy z pomieszczenia.
-No.
-Pogódźmy się, proszę cię, to nie ma sensu.
-A Hiley miała sens ?-skrzyżowałam ręce na piersiach
-Nie miała, ale ty masz i to największy w moim życiu.-powiedział i przytulił mnie do swojego ciała.-Kocham cię Baby
-Ja ciebie też.-pocałowałam go i poszliśmy do reszty.

-Dzisiaj nie ma koncertu Becky, więc zapraszam was wszystkich na kolację.-powiedział Liam.
-Dzięki-powiedzieliśmy wszyscy i zapytaliśmy za ile idziemy, okazało się, że o 19 mamy rezerwacje. Była 17, popędziłyśmy z Gemmą do mojego pokoju i zaczęłyśmy się szykować, pomogłyśmy wybrać sobie ubranie i wyszliśmy z hotelu. Pojechaliśmy do najdroższej restauracji w mieście. 
-Z jakiej okazji się tu udaliśmy?-zapytałam Liama.
-Właśnie Becky to bardzo ważna okazja-powiedział Niall.

Ubranie Gemmy





Strój Becky



---------------------------
Dobra bez żartów, teraz już nie dodaje postów przez ten tydzień. Dzisiaj mi się cudem udało :)
Chyba się cieszycie, dodam ankietę, więc głosujcie. Bo inaczej nie napiszę następnego rozdziału. Na serio !!!!
Jak nie zagłosujecie to rozdział pojawi się dopiero za 2 tygodnie, więc wiecie co robić, a jak jest ponad 430 wyświetleń, to chyba ktoś to czyta
Miłego dnia. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz